Repris på måndagen

Vaknade på samma vis som igår. Omotiverad och seg. Så det gäller att skriva min ToDo lista för att inte fastna framför tvn.
Igår vart alla punkter avklarade förutom photoshoppandet. Hur kan den punkten bli icke avklarad????!!!
När tröttheten slår till och sinnena inte är på en hög nivå så vet jag att jag slarvar och då blir jag bara på dåligt humör.
Så om tröttheten håller sig borta idag så blir det mer av den punkten.
Mitt dilemma idag är vad vi ska äta till middag. Vi är inne i en low carb dinner period och det ska vi försöka hålla för alltid. men Jösses  vad svårt det är att hitta rätter som ska vara mättande, goda och nyttiga utan att behöva blanda in pasta eller potatis på något sätt.
Tips är välkommet mina vänner.

Time to create a ToDo list for the day!!
 
 
 


Kommentarer
therese

Hej vännen, vilken härlig läsning du bjuder på dessa dagar. Såg riktigt gott ut det du gjorde i går få testa på det någon gång.
Varför inte äta någon köttbit/ fisk med ungsbakade rotfrukter eller så koka dem i en av apparaterna ni har. Till detta blanda en lättare cremfraiche och färska kryddor.
Kör på med träningen och kom ihåg hur könt det känndes igår. Kram kram

Svar: Hej! kul att du gillar mina inlägg. Du är inte så dålig på att skriva själv :)Du anar inte träningsvärken jag har idag. Halleljuja!
Det kommer bli kötbullar med kokta grönsaker, stuvad spenat och lite potäter. Vanlig hederlig husmanskost. För mig blir det fisk istället för köttbullarna.
Tack för tipset med maten. Det skulle jag kunna göra i morgon. Ångkokaren behöver jag nog skärpa mig och börja använda mer ;)

Hörde att din mor träffat min far och hon tyckte din mössa var fin :) Glatt leende på mina läppar att höra denna fina komplimang.

Nu ska jag avnjta lite fika i form av te och en färgglad donut!! Yeeey!

Kramar
Lisenlife

2012-10-09 @ 12:40:34
URL: http://tezzanlife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0