Torsdags mys och acceptans till tröttheten...

Veckan har knagglat sig fram ganska bra. Lite långsammare än vanligt. Men helt ok ändå.
 
Min super energibubbla har nog spruckit nu och tröttheten har börjat sippra in i sprickorna. Men jag kan inte vara sur för det. De senaste 2 månaderna som varit full av energi och motivation har varit underbara. Och i bak tanken om att tröttheten kommer att smyga sig på har liksom varit ett faktum.
Med tröttheten kommer höstmyset och mera tedrickande. Jag har en underbar kille och en bebis på väg, och mer kan jag aldrig önska mig (jo, en lite hundvalp och min kisse såklart). Mycke vill ha mer.....
Men just nu är jag nöjd med vad jag har kunnat åstakomma under graviditeten.
 
 
Idag kommer det bli en gym och pysseldag.
Gymmet nalkas först, sen ska jag åka till second hand affären för att leta efter något snyggt/sött/vackert tyg för en pysselgrej jag haft på G länge.
Efter det blir det till att krypa upp i soffan med en kopp te och fortsätta med min virkning. "tråkdelen" på projektet är snart klart så jags er fram att börja på den lite mer roliga och konstnärliga delen på projektet.
 
Tjolahopp! Nu drar jag till gymmet för att bygga lite förlossningsmuskler och vrida ur mig lite svett. :)
 
 


Kommentarer
Maria

Hej vännen, en av anledningarna till att man är trött under grviditeten är att du ska passa på att vila så mycket du kan nu innan bebisen kommer. Jag sov hela sista månaden kändes det som, morgonlur, middagslur, eftermiddagslur, kvällslur för att sen sova för natten... så vila, klappa på magen och ta det lugnt.
Kramar Skånevännen

Svar: Hej! Jag börjar känna det. Så vila i form av virkning och tedrickande. Jag ska fortfarande försöka träna lite, men bara för att få blodet att går runt i kroppen. Och för att hålla huvudet i schack.Nu är det drygt 9 veckor kvar och jag kan inte fatta hur fort det har gått!

Kramar Londontjejen!
Lisenlife

2012-10-11 @ 13:23:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0