Alla dårar på permis samtidigt idag!

Idag har det varit en hel del motgångar. Jag har nu insett att jag inte är "oförstörbar".
Ett par veckors känsla av oövervinnerlighet är nu över.
En rad idioter har korsat min väg idag och många bäckar små får mig att tappa humöret.
1. Sjukhusets personal behandlade mig som en gris på väg in till slakt. När de lyssnade på hjärtslagen på min bebis så tror jag inte ens de lyssnade på ens 2 slag innan de slutade.
2.  Sköterskan som skulle ta blodprov gnällde på att mina vener inte gick att hitta.  Sorry för att man finns!
3. Urinprovet jag inte hade med mig pga att en sköterska sa att jag inte behövde det idag fick jag skit för.
4. Parkeringen var utan överdrift alldeles för överbelagd.
5. Trafikanter tutar på mig för att jag håller mig till hastighetsbegränsningar istället för att köra i vad de tycker är vettig hastighet.
6. Gymmets receptionist vägrade släppa in mig för att vi inte fått våra nya kort.
7. Och sist så vart jag rejäl påkörd av en kärring som körde kundvagn. Ont som satan i höften!
 
Så tills sist även fast jag inte slutfört mina sysslor idag så tog jag mitt pick och pack och åkte hem, innan risken vart allt för stor för att jag skulle börja använda mina knytrnävar.
 
Jag har väl stött på engelsmän som inte är av det trevliga slaget innan, men idag tog de priset! Det kändes som att de släppt ut alla dårar på permission samtidigt....
 
Så det brittiska folket har inte impat på fröken Andersson idag. Nope!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0