Full up Thuesday

Tisdag och dagen är fylld med massa grejer som jag både vill och måste göra. Tänk va sånt kan vara härligt, jag menar att viljan finns i det där för vanligt jobbiga ordet "måste"
Handla, skicka paket, träna och fortsätta på ännu en tubsjal som jag inte bestämt om jag ska behålla själv eller ej.
 
Jag börjart ta efter min karl som älskar att beställa grejer på internet. Jag börjar att komma i en zon där jag i pricip inte gör några inköp alls än på internet.
Idag vart det en bok som jag ska försöka förstå och lära mig av. Namnet på boken får tala för sig själv....
 
 
Så vi får se om jag läser ut den och är aning ideerikare och klokare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0