Grå zonerna

Det är dags att sätta igång med mina träningsrapporter här på bloggen igen. För äntligen känns det som att jag är en hel människa igen när jag kan röra på mig och få mitt blod att strömma i kroppen. Och tro det eller ej så är det skönt med träning när man inte får lov att ta i till max.
Jag har en borderline personlighet vilket innebär att allt är i svart och vitt, allt eller ingenting. Men nu måste jag öva på mina gråxzoner och jag måste lyssna på miin kropp för att min snäcka i magen ska må som bäst.
Jag vill att hans/hennes dagsform alltid ska vara den bästa.
Och jag är förvånad över hur man förändras. Som gravid förvandlas man till någon som aldrig för en sekund tänker på sitt eget ego. Nu är allt fokus på "hur mår livet i min mage?"
Det är en fantastisk känsla!!!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0