Monday morgning

Vaknade med en sån där rejäl höstmys känsla. Men gillar inte känslan när jag int ehar en aning om hur jag ska lägga upp dagen. Helt lost och har liksom inte förmågana tt skriva dagens lista. 
Jag har mkt att göra, men jag vet inte i vilken ända jag ska börja.
Sånt är avskyvärt!

Man kanske skulle skriva ner allt i en enda röra så man sedan kan pussla ihop görosakerna?
 
Gårdagens simning tog på musklerna känner jag idag. Ryggen seg och benen ännu mer sega. Skön känsla!!
Idag blir det gymmet men även här är jag i valet och kvalet vilken del jag ska fokusera på. Men det löser nog sig ändå.
Mycket löst och ointressant snack här nu, men men....
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0