Tidig morgon

Idag vaknade min lilla tjej kl 5. Och hennes mamma var klarvaken vilket är väääldigt ovatnligt.
Efter en flaska välling och lite lek så somnade hon om men hennes mamma fortfarande klarvaken.
Så vips så fanns det tid för båe det ena och det andra. 
Det hade varit perfekt om det kunde vara så här varje morgon. Så framtiden får avvisa om detta bara är en tillfällighet eller en tren. jag hoppas då att det kommer att bli en trend.
 
Idag blir det vila från träningen. Och dagen får innehålla mys och lek med min dotter, och lite virkning på mitt och mammas nya projekt. Och ikväll blir det julbord med mamma och hennes kollegor. trevlig värre!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0