Älskade unge



Kommentarer
therese

En sån skönhet hon är lilla freya. Gav mig genast energi till att ta mig ur sängen för att snart återvända till förhoppningsvis inte samma kaos på jobbet som det va när jag lämnade det vid 4 tiden i morse. Tur att jag skulle sova här i Värnamo i natt och inte hemma. Vad härligt med träning, vet att det inte är de jämnt men tänk på den härliga kännseln som kommer efter. Dvs trotts att jag inte kände för det så gjorde jag det fy vad bra jag är ocu nästa gång går det ännu lättare, målet se upp för nu kör vi, typ den kännseln. Lycka till hos farbro doktorn. Kram

2013-02-22 @ 10:29:36
URL: http://tezzanlife.blogg.se
therese

En sån skönhet hon är lilla freya. Gav mig genast energi till att ta mig ur sängen för att snart återvända till förhoppningsvis inte samma kaos på jobbet som det va när jag lämnade det vid 4 tiden i morse. Tur att jag skulle sova här i Värnamo i natt och inte hemma. Vad härligt med träning, vet att det inte är de jämnt men tänk på den härliga kännseln som kommer efter. Dvs trotts att jag inte kände för det så gjorde jag det fy vad bra jag är ocu nästa gång går det ännu lättare, målet se upp för nu kör vi, typ den kännseln. Lycka till hos farbro doktorn. Kram

2013-02-22 @ 10:29:37
URL: http://tezzanlife.blogg.se
Auntie Pam ;)

Åh va go hon är!! :)

2013-02-24 @ 08:30:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0