Planer för dagen

Idag är det mycket som står på agendan för mig och skruttungen.
Imorgon åker vi till moster Rebecca. Det kommer att bli det första mötet för dem båda och jag tror att både syrran och Freya ser fram emot att träffa varandra för första gången.
Så packning står på schemat. Ska försöka tänka street smart och minimalistiskt när jag packar. Annars kommer jag packa ner hela huset. Thats for sure!
 
Vi kommer även besöka en potensiell dagmamma för att se om jag kan få tid att aktivera min hjärna genom studier på universitetet medan Freya charmar brillorna av dagmamman . Mer om det inom snar framtid.
 
Så packning och dagmamma intervju alltså för dagen :)
 
Nu till mitt svarta guld!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0