ortförändring och ev nytt liv här på bloggen

Har nu betämt mig för att försöka att hålla liv i den här bloggen. 
Just nu befinner jag mig i de mörka småländska skogarna och ska stanna här på obestämd tid. 
live tär upp och ner och ut och in, men så är det väl för alla.
 
Jag har idag påbörjat min träning igen vilket är välbehövt för både kropp och knopp.
 
Så här har ni dagens resultat. 
 
Morgonpass: 4 km löpning
Eftermiddagspass: 45 min rygg och mage. 
 
Välkommen tillbaka till mig!
 
nu blir det film till jag somnar....


Kommentarer
Maria

äntligen har saknat dig här i bloggvärlden. Blev dock lite orolig när jag läste detta inlägg. Hoppas du mår bra?! jag önskar jag kunde komma och ge dig en stor kram!!

Kärlek från mig

2013-11-27 @ 08:55:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0