Nygift och heltidsmamma och jävligt upptagen.

Jösses så tiden går och vad hinner man göra liksom?
Jag är nu nygift vilket är helt underbart. Jag kan inte slita blicken från min vigselring. Jag tror nog inte tanken att jag är gift har sjunkit in ännu.
Just nu har Freya lilla fått sin första förkyldning. Torka gult snor och trösta är vad mitt jobba kommer att vara de kommande dagarna. Hon är förvånande alert och pigg, men ibland så spökar det i den lilla kroppen och då är det BARA att sitta hos mamma som gäller. Jag försöker ta vara på dessa stunder så mycket jag kan och bara njuta just nu. Jag vet hur tiden går i solens hastighet och vips så kommer hon vara en grinig tonåring som inte vill ha med sin mor att göra. Den tiden kommer att komma snabbare än kvickt. Så de olika stegen gäller att ta vara på här och nu!

Dagarna är fyllda med mammagöra, simskola, husgöra, träffa Freyas små kompisar och försöka få tid till träning.
Projekt fram tills julen blir att försöka träna och få upp kondisen. Deta innebär snart att springa efter Freya som kommer att gå inom snar framtid och gå till gymmet 3 dagar i veckan.
Förhoppningsvis klämma in lite löpning på helgerna.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0