Timmar som inte räcker till...

Åter igen skriver jag "Det var länge sedan sist". 
Jag är vaken fler timmar på dygnet än någonsin, men ändå så är det svårt att få plats med allt jag vill och måste göra. Alla måsten tar mer plats än saker som har "vilja" som öronmärkning. 
Jag ska inte klaga. Det är ju så att man är 2 barns mor nu. Så jag antar att 'måsten' går före allt annat. 
De små liven är inte lätta att hantera. Men jag har förbaskad tur med två som är så pass glada (mesta dels). Visst går vi igenom mat-trots, ilskeutbrott, mardrömmar, magknip och långa stunder på nätterna med matning osv. 
Igår gick maken tillbaka till jobbet. Så på Onsdag när Freya är hemma från dagis så får vi väl se om det bär eller brister. Vässar tålamodet redan nu. 

Här är lite bilder från tiden som gått. 





Titta på Peppa pig med mammas hörlurar va ju roliga grejer.



 



Nattamat...




Min lilla filur!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0