slarv

Sitter på jobbet, skit hungrig! Hoppade över frukosten. Att jag aldrig lär mej!
jag vet att det är osunt att inte äta frukost. och jag känne rmej själv så pass väl att om jag inte käkar frukost så mår jag riktigt risigt vid den här tiden. illamående och huvudvärk!
Att jag aldrig lär mej.
Får ta en tidigt lunch och hoppas på att jag håller mej.

Ska springa hem från jobbet idag. Ser fram emot det. Smällde i mej både choklad och cola igår.... nu ska det bort och jag ska skärpa mej idag. Sund mat och träning! Där med basta!!!

Morgondagen ser jag fram emot. Ska vara ledig. Kommer köra ett skivstångspass på gymmet och sen ska jag måla mina tavlor.... Bilder kommer ... i promis!


 



 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0