-4kg på 4 veckor

Balkongsäkerhetsbygget är på god väg. Snart är vi klara. Kommer slutföra jobbe ti morgon då vi fått hjälp av mina heta gaykillar på våningen över oss.
Tror vi har kommeit påä bästa lösningen till att säkra balkonen så inte mister S smiter ut eller ramlar ner...

Såg precis det sista avsnittet at Glamorama. Det man inser av att titta på detta program är att de tar hand om siutt yttre men fan inte ett dugg om sitt inre. Jag kan väl inte påstå att jag äter tillräckligt med sundmat eller motionerar som jag borde just nu.
Det ska bli slut på det nu. Sund mat, löpning och streching ska jag börja med from i morgon.

4 kg ska bort på 4 veckor. Så den 3:e maj ska jag vara 4 kg lättare....

Min plan....

Bort med läsk och socker
bort med kolhydrater

in med frukt och grönsaker
in med pulshöjande aktivitet

Unna mig: rödvin och mörk choklad....






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0