Förkyld

Japp. jag är dunderförkyld och önskar just nu att jag vore död. Livet går inte på räls alltså.
Träningsplaneringen kunde jag uppnå till 67% så det är i alla fall 4 pass denna veckan.
Jag hoppas verkligen jag har lärt mig nu att jag INTE kan träna lika mycket efter så lång vila.
Jag tror att jag ska orka med att träna varje evigaste dag i veckan. men kroppen pallar inte. Psyket har övertaget över min kropp när det gället träningen.
Men tack för att det inte är vice versa.

Så här såg planeringen ut:

Lördag 2/1  Crosstrainer 30-60 min 
Söndag: 3/1 valfri kondition, styrka: armar, rygg, axlar
Måndag 4/1 vila och lite strech
Tisdag 5/1 Valfri kondition, styrka: ben, bröst, mage 60 min
Onsdag 6/1 Spinning 45 min
Torsdag 7/1 Genomgående streching 20 min
Fredag 8/1 Valfri kondition, stryrka: mage, armar, rygg
Lördag 9/1 Powerwalk 60 min


GENOMFÖRT!!!

Lördag 2/1  Crosstrainer 30-60 min 
Söndag: 3/1 valfri kondition, styrka: armar, rygg, axlar
Tisdag 5/1 Valfri kondition, styrka: ben, bröst, mage 60 min
Onsdag 6/1 Spinning 45 min


jag är ändå ganska nöjd trots förkyldningen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0