Powerwalk om 40min

Ska powerwalka med Lollo efter jobbet. taggad som fan!
Ska verkligen lägga all min kraft i att försöka att bli lika tränad som jag var när jag var i Barcelona.
Löpning, powerwalk och lite spinning ska nog göra susen. Självklart så borde jag väl styrketräna lite också.
men ska försöka klämma in 10 min ben, mage och rygg under löppassen.

Kapat det mesta av kolhydraterna nu fram tills löpningen och spinningen kommer igång.

Beach 2010 brukar man ju säga.
men jag vill nog ändra det till fit for life istället....



Före



Efter




haha... inte så gravt kanske. men skilldnad ska det bli!!!



Kommentarer
Lina

haha ja :D dom är underbara

2010-03-09 @ 17:38:17
URL: http://millblomskan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0