Vårkänslorna spirar

Vaknade kl 3:30 i morse pigg som en mört.
Låg en lång stund och försökte deala med mig själv om jag skulle försöka somna om eller gå upp och göra någon nytta. Men kom fram till att om jag skulle gå upp kl 3:30 skulle det innebära ett helvete på eftermiddagen. Skulle väl förmodligen somna på mitt skrivbord. Så efter en stund somnade jag in en lätt vag sömn med drömmar om att jag satt på ett sockerberg och skrev mina memoarer och rökte hash.
Kul dröm... haha

Sprang 3.5 km26 min igår.
har otroligt dålig kondis nu. Så nu blir det hårdhandskarna framöver. 5 kg ska bort och löpningen ska bli min bästa polare...



Kommentarer
Therese

Vad gjorde du uppe så tidigt.hehe kul dröm.

låter som ett riktigt bra mål. Försöker göra de lång rundorna till min vän. Tro det eller ej men är en god bit på väg. Även skidåkningen har blivit en vän till mig i vinter. Tänk att kunna åka utan att bli helt slut i armarna. vilken dröm

2010-03-09 @ 12:09:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0