Back to normal

Jga har inte bloggat på ett dag då jag varit ute i vildmarken utan bra internetuppkoppling.
jag kommer under dagen uppdatera vart jag varit med om de senaste dagarna.
Men nu är det en lång promenad som gäller innan jag drar igång med massa saker som mär ett ont måste att göras.

Siktar på en mils promenad nu på förmiddagen och ikväll 5 km löpning.
Jag har ju satt upp 15 mil som mål för månaden. Ser mörkt ut just nu när det gäller det målet. men ska göra allt jag kan för att komma så nära målet som möjligt.

Ses senare guys!



Kommentarer
Maria

Ja jag har allt undrat var du tog vägen :o)

Hoppas i alla fall att du har det bra. Kramar Maria

2011-08-23 @ 11:43:18
URL: http://heminredningenligtm.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0