Smoothie mys

Just nu har jag gjort en smoothie i väntan på att syrran ska komma hem från ett bodypump pass.
Vi är inne i en sk "hälsoperiod" som vi planerat vara långvarig.
Själv ska jag försöka eliminera socker, koffein och nikotin ur mitt system. Och addera mer grönsaker, frukt och träning.
Min vän Lina kör en hardcore detox vilket jag blev otroligt inspirerad av. jag ska nog inte vara lika hardcore som henne. Men jag ska ändå försöka promenera på hälsans väg till 80%.
Imorgon ska jag gå till naprapaten och försöka ställa min rygg till rätta. Jag antar att jag inte kommer får träna efteråt, så jag ska försöka gå upp tidigt tidigt för att promenera in till stan för att avklara träningen för dagen innan naprapatbesöket som är kl 8:45.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0