Siktet inne

I morgon bär det iväg tillbaka till London. Det ska bli skönt att slippa mörkret för att vara ärlig. När det redan kl 16 är bläckmörkt så säger i alla fall min kropp och själ ifrån.
Samt så ska det bli skönt att komma till lite varmare klimat. Det är inte många grader varmare, men de graderna är vldigt betydelsefulla för mig.
Antingen är det svinkallt med en massa snö, eller varmare i luften då man kan gå utan jagcka. Det är på de två nivåerna jag trivs som bäst.
När det är grått, slaskigt och blött så vill jag bara lägga mig under täcket och sova.
Mitt sikte är nu inne på att börja träna LAGOM och lägga om kosten till fler men mindre mål.
Planeringen ska bli bättre och noggranheten lika så.
Mål och delmål ska sättas och lugnet ska få komma in i min själ igen.

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0