Ont i magen

Idag har jag sån träningsvärk i magen ner till själva wowwon.
Har hittat ett en extremt jobbig men effeltiv övning som tar på hela magen.
Vanliga situps med benen i 90 grader upp i luften. Samtidigt som man lyfter överkroppen så lyfter man rympan några millimeter.
Ni kommer tro att ni ha mensvärk dagen efter, men i själva verket så tar övningen så långt ner.

Hoppas jag gett någon lite motivation att prova detta. Ska försöka fota själva övningen lite senare.

Ikväll blir det spinning om min stackars mage och spagettiben orkar. Även om de inte orkar så ska jag spinna ;o)

Kram på er.
Om ni gillar min blogg så tipsa gärna vänner och bekanta. Eller kommentera så blir jag superglad



Kommentarer
mamma

Duktigt men ta det lite lugnt också

2011-01-24 @ 16:25:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0