Plugg + träning

Idag öser regnet ner. men för mig är detta bara positivt.
Luften blir så mycket lättare att andas.plus att man får så mycket mer gjort när man inte vill vara ute och njuta av solen.
Inatt har jag sovit som en stock och jag känner mig utvilad.
Så idag blir det att påbörja naturkunskap B studier på allvar. Boken och kollegieblocket ska fram och ett kapitel ska vara genomläst och klart tills ikväll.
Kl 17:00 blir det bodypump följt av 60 min spinning. Det är väl det som jag ser mest fram emot idag.
Min motivation för studier blossar ju mer jag tänker på mitt mål att bli sjuksköterska. Så nu blir det en dusch och sedan så ska jag dyka in i atomernas värld!

 

 



Kommentarer
ROCKAHOLIC

sv; sry sent svar, men taaack! fin blogg btw!:)

2011-06-19 @ 15:38:38
URL: http://rockaholiic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0