Girl Fight!

Idag satte jag ihop ett överambitiöst kickboxningspass till mig och Sannie.
Vi boxade oss svettiga och det smackade om slagen lagom högt så folk vände sig om av smällarna.
Sjukt roliga 60 minuters träning!!! Och skönt med lite omväxling, och efterlängtad action!!!
Det bästa är att min partner Sannie kunde ta lite stryk, dvs jag fick lov att inte mesa. Och det samma gällde henne. Det finns Power i den lilla kroppen.

Kul hade vi och det är inte sista gången vi kommer puckla på varandra !

 

 

 

 

 



Kommentarer
Sannie

Åh nej! Du valde den bilden i alla fall. Lol! Jag hade sjukt roligt! Lätt att det inte blir sista gången:)

2012-04-28 @ 10:09:18
URL: http://sannies.se
Johanna

Kul med boxning! Gött att bli av med lite energi och frustration på det sättet ibland! :-) You go girl! :-D

2012-04-29 @ 13:57:15
URL: http://sundstarksnygg.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0