Lördagens träning

Jag kom precis hem från gymmet. jag har kört en ny grej som var ganska gyl. Vanlig styrketräning men emellan varje övning körde jag höga knän i 30 sekunder. O jisses vilken skillnad på träning. Svetten dröp och det känndes som ngt extra utöver vanlig tråkig styrketräning.
För er som inte vet så föredrar jag cardioträning över styrketräning. Men styrka är ju ett illa måste om man ska bli bättre på cardion helt enkelt.

Så idag avrt det:
10 min löpnband 1,5 km
50 min armar, axlar, rygg och mage.
Emellan övningarna höga knän i 30 sek.


Nu är jag rätt mör i kroppen. En dusch och fruktsallad väntar på mig nu.
I morgon blir det spinning med Djävulen själv. En spinninginstruktör som är före detta olympiad deltagare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0