Inte som planerat...

Jag planerade att bekämpa tristessen att löpa 10 km på löpbandet idag.
MEN....Efter 5 km var kroppen och knoppen slut. och jag la av.
Jag tror nog att det hände av olika anledningar. Dålig sömn, trött efter gårdagens styrkepass och sjukgymnast knådning och jag tror jag åt lunch alldeles för tätt inpå träningen.

Men jag måste nog tvinga mig själv att vara nöjd med 5 km. Det är ju inte alla som klarar det.
Och om benen hade varit pigga hade jag nog kunnat låta benen övertyga knoppen att köra resten på ren vilja.
Jags ka försöka mig på en 8 km utomhus i morgon. Jag har ju en tendens att sätta för höga krav på mig själv.
Dags att lyssna på kroppen! Inte bara till knoppen.

Som tröst och lite push köpte jag mig ett par nya dö läckra träningstights.

Ett tips till er som någon gång ska åka till London. Ni MÅSTE sticka in hakan i Nike butiken som ligger bredvid Oxford Circus Station.
Läckrare grejer får man ju leta efter plus att det inte är vansinnigt dyrt.

Bilden är tagen från nelly.se

 



Kommentarer
Therese

Sådana dagar behövs också ibland, lugn du tar det nästa gång. Ibland finns det vissa omständigheter som kommer ivägen och det får vi bara acceptera. och du körde faktiskt 5 km va nöjd med det. för min del var det graderna ute i dag som satte stopp för mitt löppass att springa utomhus när det är mer än -10 inget att rekomendera. Så turen på skidorna fick duga.

Tänk vilken skillnad det är att åka skidor när det är -11 än nar man ska springa så sjukt stor.

ha en underbat härlig helg.

kram kram

2012-02-03 @ 18:45:26
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0