djävulsrundan, julbord och styrka

Idag kl 9:00 befann jag mig på elljusspåret. De bästa löpförutsättningarna med 4 plusgrader ocb lite duggregn väntade mig. I tankarna var att bli vän med djävulsrundan och ta det lugnt hela vägen och inte pressa på som jag brukar göra. Jag hittade rytmen och med lätta ben tog jag mig runt. Jag tittade förvånat på klockan och upptäckte att jag endast var 2 min långsammare än vanligt på hela rundan. Jippi! Kondisen börja hitta hem i min kropp!!!
 
Efter löpning och dusch vart det julbord. Bilder kommer imorgon :》
 
För att bränna den goda maten vart det ett till pass på gymmet efter dessa festligheter
 
Dagens träning:
 
Morgonpass: 6 km löpning
 
Kvällspass: 40 min spinning
                       50 min styrka (ben, armar och mage) 
 
Taggad!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0