Ny blogg... nystart

Då var man tillbaka på blogg.se. Kännde att jag var ganska less på alla småglin som försöker ragga besökare på sina egna bloggar.
Kommer förvandla denna blgg så småningom till mitt personliga näste. Ska försöka lära mig att göra banners och sånna dära fina grejer... men de får ta sin lilla tid.
Ska väl försöka ändra innehållet på bloggen också. 
Vi ha mer djupa grejer att skriva om. Inte bara massa vardagstjafs!
Hoppas på att jag kommer få återkommande läsare till slut.
Kommer fortsätta med att lägga upp bilder som jag själv tagit, och jag kommer fortsätta att vara mej själv i alla väder.
Hoppas att jag kan ge er läsare något som ni kan ha nytta av. jag har en del kvaliteter men även brister. precis som varje enskild individ har.
Mycket nöje!
 


Kommentarer
Lina

Kommer bli grymt bra! Fortsätt vara härliga du, då blir det bäst. Puss!

2008-11-26 @ 11:42:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0