Vill ha!!!

Har fått inredning på skallen. Brukar inte bry mej så. Eller rättare sagt, jag bryr mej om hur det ser ut hemma, men orken brukar inte finnas.
Har målat några tavlor som skall upp på väggen, sen kommer vissa av mina foton i större format på posten snart.
Hittade 2 st roliga idéer om väggdekorationer.
Gillade idéerna... så vi får se hur det blir hemma hos oss.
Har försökt att smöra in mej hos Johan, vill så gärna måla nea väggen mörkbrun... Kaffebönabrun eller nåt i den stilen. Just för att få rummet lite varmare och mysigare. Inte riktigt johans smak. Men jag ska nog se till att min övertalningsteknij funkar på honom... hehe


Gillade idén med ramarna.... det skall införas i vårt hem...



Snygg blandning av olika ramar och stilar!


Kommentarer
Lollo

ja ramarna var häftiga!

2009-01-19 @ 21:19:17
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0