I väntan

Sitter just nu i väntans tider på att klockan ska slå 10 så jag jag hämta ut mina Carolabiljetter.
4:e året i rad nu. Jag kan liksom inbte rå för att jag dras till samma konsert år ut och år in.
Bokade en biljett till mamma också. men om inte hon kan följa med ska jag försöka dra med Andy och banka in i hans huvud att Carolas musik är Pure musicalety! Eller vad det nu heter....



Mamma och pappa åker hem idag. De har varit änglar och hjälpt mig att spackla, måla och städa köket.
Otroligt hjälpsamma! kan ärliogt säga att jag inte fått höra många knop.
Ska verkligen klura ut något fint att tacka dem med när allt är klart.
Ska snart åka iväg och välja ut kakel till köket. hur ska det gå? jag som inte har en aning om heminredning när det gäller kök. Borde ju vara syrran som väljer ut det :/






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0