Svenska sommaren är här!

Vaknade upp med en syn av den riktiga svenska sommaren.
Tankarna for igenom huvvet att... FAN... jag har ju inte köpt några gummistövlar som jag lovat mig själv att göra.
Men men. Regnjacka på över min sargade kropp och iväg bar det till jobbet.
Vad jag menar med sargade kropp är att träningsvärken är så kraftig att man nästan kan ta på den.
Heheh...
Genomlida dagen och ev blir det Carola ikväll om de inte öser ner H2O.
Om det öser ner tänkte jag gå o se en film jag vill se.

Dear John VS Carola = depending on the wetherGoods



VS







= depending on the wether Goods



Kommentarer
Maria

Här i skåne öser det också ner och jag ska på min kusins student, i klänning. Burr!! men man får väl värma sig av att träffa familj, släkt och vänner istället. Ha det gott kramar

2010-06-11 @ 09:51:30
URL: http://simaso.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0