Unna mig efter hårt arbete

Har precis plockat i ordning i lägenheten och dammat. Nu återstår bara att tvätten skall bli klar och dammsugning. Sen ska jag fixa i ordning mig och åka med Andy och titta på katterna i kattstallet.
Efter det ska jag göra något jag inte gjort på länge. Jag ska unna mig att gå och fixa naglarna.
Känns underbart när man känner att man förtjänar att unna sig något när man arbetat hårt.
Så nu är det dags för mina händer att få lite uppvaktning.
Efter det skall Andy ta mig till Indian Garden igen och vi ska käka gott!

Well well.... Se ya later

 

 

Nu till dammsugningen!!!



Kommentarer
Alexandra

inlägget ovan gick inte att kommentera :P.. men jag blir grymt irriterad och ledsen på människor som bara gör så mot katter. Själv hjälper jag till i stockholms katthem och donerar =) fler borde verkligen göra det.

2010-03-12 @ 19:51:31
URL: http://phose.blogg.se/
Helene

läckra naglar :)

2010-03-17 @ 09:29:24
URL: http://heleneantonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0