Sweet sunday

Försökte mig på att ha sovmorgon, men lika fasen vaknar jag kl 7 helt yrvaken. Men man får väl tacka honom där uppe så länge det håller i sig.
Idag blir det till att traska till gymmet och springa på löpbandet.
Det har blivit mycket av det goda när föräldrarna varit och hälsat på.
Regnet faller och det blåset. Det är nog det sämsta väder jag vet. Jag kan ta snöstorm, bitande kyla, kokande värme och bra regn. Men när det blåser. Då trivs jag inte!
Min mamma greppade saxen och fångade in min engelsman med den igår. Förut stack has lockiga och stripiga hår åt alla olika håll. Ja, då  menar jag åt alla olika håll.
Ska försöka fånga en bild på hans nya fina frilla. Han är svårfångad då an inte gillar att vara med på bild.


bild jag tog i sommras.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0