Total ondska i Idoljuryn

Malin gjorde sitt bästa i kvällens Idol.
Hon blev total sågad av idoljuryn.

Orden som:

- Du sa att du inte har koll på läget och tyvärr i kväll hade du inte det.

- Det är som att ge ett spädbarn en megafon.

-  Snart kommer gubbarna i de vita rockarna och hämtar dig. Nej, jag skojar lite, men det här var väldigt... galet. Jag vet inte om det var ett teatraliskt misslyckande eller ett musikaliskt bottennapp.


Visst så är det ärlighet som håller längst.
Men jag undrar om en människas självförtroende håller av dessa kommentarer.'
Vem bryter inte ihop om man får höra en sån sak.
personligen tror jag hon gjorde sitt bästa, men försökte låta om Alanis Morisette som sjunger låten i sitt orginal.
Passar inte riktigt den här lilla tjejen. Hon borde hålla sig till sin grej som hon är bra på.
Det enda som var fel var låtvalet. Precis som de andra i kvällens kval.

Kör hårt Malin!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0