Måndag morgon

Det var trögt att gå upp idag. Men efter en kopp kaffe och öppen balkongdörr med inströmmande frisk luft så har jag piggnat till.
Träningsväskan är packad och tanken är att jag ska springa från Gullmarsplan till Högdalen. Tror det är ungefär 6,5 km.
Har så himla svårt att motovera mig till träning när man är helt slut efter jobbet. Men jag ska föröka lära mig att det bara är huvudet som är trött efter en dags arbete men kroppen inte är trött.
Hjärnan spelar spel men jag är fast besluten att jag ska vinna detta schackspel mellan hjärna och kroppen.

Sen måste jag ju nämna att jag är 1,3 kilo lättare sedan förra måndagen.
Nu är det bara att fortsätta med att erövra suget efter skräp och soffan.



Kommentarer
Therese

Bra jobbat. Låter som en bra plan och vilket brukar pigga upp hjärnan frisk luft och träning eller direkt hem och lägga sig i soffan??? Håll fast vid planen. Kram

2011-04-04 @ 09:11:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0