Solig dag

Idag skiner solen och min hosta börjar avta.
Känns skönt att jag kan gå tillbaka till jobbet på måndag. Man blir rastlös när man inte gör någonting om dagarna när man normalt är uppe i stressens stormöga. Men det är inte konstigt att man blir sjuk när man stressar som man gör.
Men nu måste jag försöka lägga om vanorna. mat, och stress ska ändras på. Träningen tycker jag rullar på automatiskt (när jag väl är frisk)
Har funderingar på om jag ska kolla om det finns någon orgenteringsklubb eller löparklubb man kan träna med.
Jag saknar den här träningsgemenskapen och fasta rutiner.
När man va yngre och gick i skolan hade man fasta tider.

Måndagar: mixjympa
Tisdagar: Handboll & skidträning
Onsdag: vila
Torsdag: handboll & skidträning
Fredag: Vila
Lördag: Matcher, skidtävlingar
Söndag: matcher, skidtävlingar

Jag saknar det där fasta schemat och jag skulle vilja ha något varje vecka som är i den stilen. Löpning eller kickboxning vore optimalt för mig.


Saknar gemenskapen man hade inom idrotten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0