Can i do it? OH YES I CAN!!!

Efter varit hemma i Sverige och gottat mig, varit sjuk och bara allmänt slö så är det dags att ta tag i träningen och kosten igen.
Vikten är +2 kg sedan jag åkte. Inte så illa som jag trodde det skulle vara på 2 veckor.

Så nu är det 1-2 kg som ska av kroppen i veckan.
Långa och många besök på gymmet och målet är att bränna 700 kcal per dag. Det innefattar nog 70 min på crosstrainern eller 70 min på löpbandet.

Så nu blir det andra bullar.
När mamma kommer och besöker mig i slutet av november (vilket är 6 veckor till) så ska minst 7 kg vara av mig.
Can I do it? OH YES I CAN!



Kommentarer
Therese

Ohh yes you can do it. bara att bita tag och köra på. Kom just hem från ett spinningpass och kan bara säge längesedan jag sevettades så pöl under mig och kroppen skakade som ett asplöv. Även kört 1h gym på morgonen. Nu jäklar ska det bli armar med muckler.

Kör nu hårt och njut. Kram

2011-10-17 @ 21:01:15
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0