Lägenhetspyssel

Nu har jag äntligen införskaffat oss gardiner och lampor. Så nu gäller det att städa upp lite, hänga upp gardiner och installera lampor så vi kan se något på kvällarna.
Så nu börjar lägenheten se ut som ett hem. Inte bara ett skrymsle.
Nu saknas bara lite tavlor och ett köksbord. Sen är det klart.
Tavlorna ska jag måla själv och köksbordet får bli Ikea eller seconhand. Vore skoj att hotta ett på second hand så man kan måla om det och göra det till sitt eget. Vore mysigt.
När jag är klar så ska jag försöka ta lite bilder så ni får se.



Kommentarer
Isabell - illustratör & webbdesigner

Hejsan!



Vill bara kika in & tacka för att du gillar & använder min design.

Hoppas du får en trevlig helg. Mvh Isabell / Keilys.org

2012-06-01 @ 05:15:30
URL: http://keilys.org


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0