Lyckligt lottad idag

Jag ser på facebook att det är sprängfyllt med bilder på ett snöigt Stockholm. Det är i mitten av april månad och det är snö hemma i sverige. Är inte konstigt.
Men enligt min rubrik idag så är jag lyckligt lottad då våren står i full blom här. men the backside av det hela är att Stockholm är min destination på måndag  :/

Well well.... Idag blir det en hel del att fixa och dona med. Lite prylar till kameran ska inhandlas, den obligatoriska träning, packning och städning är vad som ska göras.
Så nu har jag inte tid och sitta här och dega.

See ya later!



Kommentarer
Sanna

Vill önska en trevlig Lördag! :)

2012-04-14 @ 11:35:16
URL: http://sannahestners.blogg.se/
Therese

Tyvär började minou löpa i dag, men nu har båda varit ute på sina rundor så nu ligger de och sover. Ja du får ditt nästa helg i stället. Har vi riktigt med tur är det prcis lagom att vitsipporan slår utt för fullt till nästa helg. De börjar nämligen att komma upp nu och till skillnad från stockholm den här helgen har vi soloch vår hahaha. Kram kram

2012-04-14 @ 13:18:58
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0