Söndag 4 mars

Söndags mys för mig själv i soffa.
Gröten ska ätas upp och kaffet ska slinka ner och sedan ska jag ut på en powerwalk.
Nu är jag verkligen trött på min dåliga karäktär när det gäller kosten. Jag menar att jag är trött på att inte se några resultat av viktnedgång. Jag vet ju vid detta laget att det inte är träning som saknas utan det är diciplin när det gäller mat som inte är bra för kroppen.
Så idag är det dags för att planera för veckans näringsintag. Jag är övertygad om att om du har en plan så är det svårare att falla i impulsgropen där det simmar skrämmat och sockerrika produkter.

Jag har sagt det förut I know! Men jag måste verkligen s tep it up för att få några resultat som jag vill ha.
Viktnedgång skulle bara göra gått för min löpning och det skulle vara gott för hela mig.

Måttbandet ska fram och vågen ska ställas undan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0