Veckan är igång men inte jag...

Det är en sån där dag då energin inte alls har infunnit sig i systemet efter nattens "vila"
Nivån av inte komma till ro och finna en behaglig sovställning är i princip noll.
Men jag ska väl vara glad att jag inte behöver göra annat än att vila om dagarna just nu. Men det går mej ta mej fasen på nerverna att inte finna energin.
Saknar träningen och sysselsättning mer än någonsin nu.
Men hur som helst så får jag ju höra att jag borde ta vara på vilan nu då en liten krabat kommer hålla mig sysselsatt 24/7. Jag kan knappt vänta!
 
Det blir hantverksdag idag också. Skulle helst vilja köra ett pass på gymmet, men rygghelvetet säger stopp stopp.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0