Kvick leverans på garn! Lite oväntat...

Vaknade med ett ryck då dörren ringde med ett skräll. Mr postman kom med mitt garnpaket kl 8 på morgonen. Imponerande kvick leverans.
Till min besvikelse så var den "senaspsgula" färgen mer åt det orangea hållet. Men ibland kommer förmågan att tänka om som ett svep över min hjärna. Det senapsgula kan vänta. Jag kan säkert göra en cool sjal eller mössa i denna brand orange färgen.
Dare to be different är ju lite av en modern sägning. Och det är precis vad jag ska göra!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
therese

usch vilket uppvaknande av ringklockan som jag tror skulle kunna väcka en döv människa. Tur att det va nåt kul i leveransen. Händer nåt kul i helgen?

Svar: Hej! Ingen rolig upplevelse att vakna till den ringklockan.
Vi drar till brighton i helgen. Måste fixa med lite grejer där tydligen.
Hur är det med sträckningen Blir det nån löpning i morgon??
Om du ska springa så skickar jag massor av lycka till och ser fram emot att höra ur det gick!

Kramar
Lisenlife

2012-09-14 @ 12:11:21
URL: http://tezzanlife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0