Last day in my swedish trainingcamp

Då har sista dagen på mitt sporadiska träningsläger infunnit sig.
Jag har inte fått planen för dagen klar för mig ännu. Men den sista växeln ska in idsg och svetten ska baske mig lacka.
vi får se hur det blir under dagen om det blir svett i löpspåret eller på gymgolvet.
 
Imorgon åker vi hem till vårt nya hus och till min älskade make och Freyas älskade pappa. Som vi har saknat honom!
Den närmsta framtiden kommer att innehålla att ställa i ordning vårt hus och försöka hålla igång diciplinen med träningen utan gym och barnvakt. Så ett detaljerat tränings schema ska ställas samman och fokuset ska jag bevaras på ett säkert ställe.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0