Konstig morgon

Idag vaknade jag till en liten röst som ropade "mommy". Underbart sätt att vakna på!

Att lämna på dagis var rent ut sagt smärtsamt och en första gångs upplevelse. Freya grät så tårarna sprutade och klamrade sig fast vid mig som en lite panikslagen unge. 
Detta har aldrig hänt förrut! Nu fårstår jag varför mammor är förtvivlade när de lämnar vissa barn på dagis. Efter 10 min så hörde jag henne skratta och prata där inne. Skuldkänslorna rann av mig och jag kunde lämna dagis. Otroligt smärtsam upplevelse! 

Nu är kl 10 och jag har två timmar kvar till ett blodprov skall göras. Och detta på fastande mage. Ingen bra kombo i vanliga fall, och absolut katastrofal kombo under en graviditet!!
Tiden sniglar sig fram!

Efter detta lilla stick ska jag äta en stor underbar brunch och studera inför Cambridge English Test som kommer att falla in i april. 

Till sist laga mat och hämta min skrutta på dagis. 

Lagom dag med bara hungrig dötid i två timmar den närmaste tiden. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0